تَکوین


دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۲۰ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۷ - سوده
    ممنون

غریب را کاروانسرا خوش است!

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

در آن کنج کاروانسرائی می­باشیدم، آن فلان گفت:

-                به خانقاه نیائی؟

    گفتم:

-         من خود را مستحق خانقاه، نمیبینم! خانقاه جهت آن قوم کرده اند که ایشان را پروایِ پختن و حاصل کردن نباشد. روزگار ایشان عزیز   باشد. به آن نرسند. من آن نیستم!

گفتند:

-              مدرسه نیائی؟

  گفتم:

-             من آن نیستم که بحث توانم کردن! اگر تحت اللفظ فهم کنم آنرا نشاید که بحث کنم. و اگر به زبان خود بحث کنم بخندند و تکفیر  کنند ... !

   من غریبم و غریب را کاروانسرا خوش است ... صحبت با ملحدان خوش است !

   تا بدانند که ملحدم ... !



*مقالاتِ شمس، به تصحیحِ محمدعلی موحد

  • Travis Travis

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی